Logo: Stichting Kidsfair

Wie zijn wij

Eveline de Bruin

Voorzitter

Hoi, ik ben Eveline, geboren in 1986, in 2005 getrouwd met Martien, en God heeft ons gezegend met 5 prachtige kids. Ik wil graag leven vanuit Gods Woord de Bijbel, daarbij zie ik graag om naar de mensen om mij heen, en de Bijbel geeft mij houvast hoe ik dat kan doen. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn, en vooral als dat met gezin, familie en vrienden kan!

Ik heb Kidsfair ‘geboren’ zien worden en sinds de oprichting van Stichting Kidsfair ben ik bestuurslid en actief binnen de stichting. We hebben al vele mensen/gezinnen mogen helpen op verschillende manieren. Ik hoop het werk snel voort te kunnen zetten, wij als bestuur zijn er klaar voor!

Elvira Verhoeve

Secretaris

Hoi ik ben Elvira, sinds 2012 getrouwd met Sander. God heeft ons gezegend met 4 kinderen (waarvan één overleden). Ik ben gepassioneerd over de Bijbel en leven met God en geniet erg van het gezinsleven, van de natuur en van lezen.

Ik heb kidsfair een tijdje vanaf de zijlijn bekeken, en uiteindelijk besloten mee te gaan helpen. Ik ben steeds meer gaan genieten van het meehelpen aan deze mooie stichting, en sinds kort zit ik ook in het bestuur. Ik vind het erg jammer dat we op dit moment geen handen en voeten kunnen geven aan het helpen van anderen door het gebrek aan een pand, en hoop dan ook dat we snel een fijn en geschikt plekje vinden waar we jullie weer mogen ontvangen.

Amiet de Haan

Penningmeester

Ik ben Amiet de Haan en in 2015 ben ik getrouwd met Casper. God heeft ons tot nu toe gezegend met 2 prachtige kinderen. Ik houd van Gods Woord en leer elke dag om meer te leven naar Zijn Wil. Daarnaast zijn mijn interesses o.a. samenzijn met het gezin en vrienden, koken, in de buitenlucht zijn, meezingen in het worshipteam en mogen dienen in de kinderbediening van onze kerk e.d.

Als één van de laatsten ben ik bij het “Kidsfair bestuur” gekomen. Een prachtige organisatie die zich inzet voor mensen/gezinnen die het nodig hebben. Het is een voorrecht binnen deze organisatie te helpen waar nodig, er voor mensen te zijn, van iets materialistisch tot een fijn praatje en een zogezegd ‘hart onder de riem”. Hiermee wil ik Gods liefde laten zien, want iedereen is zo geliefd door Hem.

Nanette Hekstra

Administratie

Ik ben Nanette Hekstra. Ik ben getrouwd met Matthijs en in juni mochten wij een prachtige zoon ontvangen uit Gods hand. Ik houd van het leven met God, het gezinsleven (zelfs van de was!), een stevige wandeling in een mooie omgeving, van spelletjes doen en van een goed boek. Met veel plezier heb ik de bacheloropleiding van geneeskunde mogen volgen, maar nu mag ik thuis voor mijn gezin zorgen en heb ik daardoor ook meer tijd om mij in te kunnen zetten voor mijn medemens. Zo hoop ik handen en voeten te geven aan de oproep uit Jesaja 58:7, die zo mooi het dienende hart van God weerspiegelt: Is het niet dit, dat u uw brood deelt met wie hongerlijdt, en de ellendige ontheemden een thuis biedt, dat, als u een naakte ziet, u hem kleedt, en dat u zich voor eigen vlees en bloed niet verbergt? Daarom zet ik mij graag in voor Stichting Kidsfair!