Logo: Stichting Kidsfair

Wat doet Stichting Kidsfair?

Wil of kan jij niet veel uitgeven aan kinderkleding? Heb jij het financieel zwaar? Wil je gewoon besparen op kinderkleding? Of vind je het leuk om onze stichting te steunen door kleding bij ons aan te schaffen? Heb je dringend andere materiële hulp nodig voor je gezin? Wij gaan jou helpen!

Het doel van Stichting Kidsfair is gezinnen helpen die het financieel moeilijk hebben. Een van onze activiteiten is het verkopen van tweedehands kinderkleding (maat 50 t/m 176) voor een klein prijsje (€0,75 tot €2,50). Met de opbrengst willen wij de gemaakte kosten dekken en mensen in nood voorzien van eerste levensbehoeften.

Naast de kledingverkoop hebben we ook een gezellige zithoek waar je van harte welkom bent voor een praatje en een kopje thee of koffie. Voor de kinderen is er een speelhoek.

Via de Jeugdgezondheidszorg van de gemeente Haarlemmermeer worden we regelmatig benaderd voor het bieden van speciale hulp aan gezinnen in noodsituaties. Voor deze gezinnen verzamelen we spullen zoals bedden, stoelen, kleding, babyboxen, kinderstoelen, koelkasten, tafels etc. en brengen het vervolgens bij de mensen langs. In de toekomst hopen we nog vele gezinnen te kunnen helpen.

Al onze activiteiten zijn op volledig vrijwillige basis zowel het bestuur als de overige vrijwilligers ontvangen geen vergoedingen.

Onze visie is om Gods liefde vanuit onze relatie met Jezus Christus op een praktische manier handen en voeten geven door om te zien naar gezinnen die het nodig hebben. We willen een goede sfeer creëren, vriendelijkheid uitstralen en contacten leggen. Van daaruit kunnen wij mensen ook eventueel doorverwijzen naar organisaties, instanties en kerken in de regio.